چگونگی خرید خانه در کشور امارات و دریافت شهروندی شهر دبی با خرید خانه

دوشنبه 5 دی 1401
18:57
terv

خرید خانه در کشور امارات آن هم در کشوری پر زرق و برق و معروف ، انتخاب فوق العاده ای است و قطعا امکانات خاص تکنولوژی و دیدنی کشور امارات یکی از برجسته ترین دلایل جذب ثروتمندان جهان به این شهر شده است. البته مزایای خرید خانه در دبی به جز امکانات رفاهی ، این است که به خریداران اجازه می دهد علاوه بر رشد اقتصادی خود ، با دریافت ویزا و استفاده از امکانات گسترده اقتصادی دبی ، تحصیل خود را به روش کامل تر و با رشد بیشتر در امارات ادامه دهند.
در اصل شما می توانید علاوه بر خرید آپارتمان در دبی و شروع بیزینس جدید در این شهر مدرن ، ویزای کار و ویزای اقامت را به صورت جداگانه نیز بگیرید و از یک زندگی راحت استفاده نمایید. لازم به ذکر است که خانه ویلایی در امارات صرفا دلیل دریافت اقامت دائم امارات نمی شود و لازم است تا برای دریافت این ویزا ، مراحل جداگانه ای را پس از خرید آپارتمان بگذرانید البته انجام این مراحل بسیار ساده و سریع است.
دبی، شهر مناسبی برای خرید ویلا به حساب می آید چرا که مراحل و شرایط مربوط به خرید در آن چندان پیچیده و سخت نیست. بنابراین هر یک از مهاجران با سرمایه لازم می توانند پس از طی نمودن مراحل قانونی به ویلای رویایی خود برسند.

از مکان های دیدنی این شهر میتوان به برج العرب اشاره کرد که از کم نظیر ترین مناطق دنیا محسوب میشود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اجاره یک شب اقامت در این هتل پنج ستاره، چیزی حدود 1600 یورو میباشد که معادل 50 میلیون تومان می‌باشد.برای اخذ شهروندی و پاسپورت امارات میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

آیا خرید ویلا در دبی عاقلانه است؟

سرمایه گذاری در کشور های خارجی و به طور خاص کشور هایی که نزدیک ایران قرار دارند چند سالی است که بیشتر و جدی تر توسط ایرانیان پیگیری می شود. دبی، مانند برخی از شهر های تجاری و لوکس ، اغلب توسط افرادی مورد توجه قرار می گیرد که هدف راه اندازی کسب و کار ، توسعه و افزایش درآمد را در سر دارند. برترین و بهترین ها همگی در دبی تجمع یافته اند. بنابراین وقتی شما برای خرید ویلا در شهر دبی اقدام می کنید، در واقع دست روی هر ویلایی که بگذارید، در حال انتخاب بهترین ویلا در کشور امارات و به طور نسبی، در کل منطقه خاورمیانه هستید.
طبق آخرین آمار، ارزش املاک در کشور امارات رشد بیشتری نسبت به شهرهای دیگری چون سنگاپور و لندن داشته است.

بنابراین، اینکه گمان کنید خرید ویلا در شهر دبی می تواند به ضرر شما تبدیل شود، یک احتمال محال و نادرست است. بسته به بودجه ای که در اختیار دارید می توانید ویلاهای بسیار لوکس و اصطلاحا لاکچری را در شهر دبی خریداری کنید.
قیمت آپارتمان ویلایی در کشور امارات به تومان

به طور کلی، برای دریافت اقامت، شما باید دست کم یک میلیون درهم امارات بپردازید تا بتوانید یک ویلا را در شهر دبی خریداری کنید. این میزان چیزی نزدیک 7 میلیارد تومان میباشد. البته به علت نوسانات ارز ممکن است این مبلغ کمی کمتر یا بیشتر باشد. اما بر اساس ارزش درهم امارات در آبان ماه سال 1400، این مقدار برابر 7 میلیارد تومان میباشد.

هر درهم امارات در حال حاضر چیزی حدود 7 هزار و 500 تومان ارزش دارد.

تعیین این عدد به خریداران کمک می کند تا در هنگام خرید ملک مورد نظرشان قیمت را در نظر گرفته و سرمایه گذاری درستی داشته باشند.

بسیاری از ایرانیانی که بدنبال خرید ویلا در کشور امارات هستند میخواهند بدانند که قیمت آپارتمان در امارات به تومان چقدر است. خوشبختانه از آنجائیکه که درهم امارات به دلار آمریکا چسبیده است، این نرخ از روز اول 3.65 بوده است ولی از آنجائیکه که تومان ایران دائماً در نوسان است شما باید قیمت هایی که به درهم می گیرید را با توجه به نرخ روز و لحظه ای درهم در بازار ایران محاسبه کنید.

مبلغ خانه در شهر دبی رنج متفاوتی از مبلغ 800 هزار درهم تا چند صد میلیون دلار را پوشش میدهد. بهتر است ابتدا بودجه ای را که برای ویلا در شهر دبی دارید را تعیین کنید و بعد با توجه به مبلغ مورد نظرتان بدنبال خرید ویلا باشید.

شما آسانی میتوانید با کلیک برروی قسمت پروژه های دبی و تعیین گزینه نوع خانه ویلایی در باکس جستجو از پروژه های جدید در شهر دبی اطلاعات کاملی را بدست آورید. درصورتی که منطقه خاص و یا خانه خاصی هم مد نظر داشته باشید و یا مشورتی در زمینه خانه ویلایی در کشور امارات داشته باشید، میتوانید به لینک خرید خانه در دبی مراجعه نمایید و براحتی با ما ارتباط برقرار کنید.


[ بازدید : 20 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آیا سعید مختاری کچل است است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]