عالی ترین فصل برای تور تایلند چه زمانی می باشد

دوشنبه 30 بهمن 1396
12:37
terv

مسافرتو تور تایلند یکی از توجهات بااهمیت هزینه ها در حکومت پادشاهی کشور تایلند است. مرکز توریستی سرزمین تایلند (TAT) با بهره از شعار سرزمین تایلند عجیب به دنبال زیادکردن این درآمد و شناساندن کشور تایلند در کل جهان می باشد.از دلایل افزایش توریست در سرزمین تایلند جوی سیاسی پایدار و پیشرفت روزافزون تایلند می باشد.تایلند به عنوان یک چهار راه حمل و نقل هوایی بین المللی شناخته می شود.ساخت هتل های مدرن و پرستاره و همچنین صنایع خرده فروشی به دلیل تقاضای بالای گردشگران در تایلن در حال گسترش است.طبق آمار های اعلام شده در سال 2015 در حدود 29 میلیون گردشگر بین المللی از تایلند دیدن کرده اند.از مناطق گردشگری تایلند می توان به کاخ بزرگ, مجسمه طلایی بودا, باغ وحش ببرهای سریراچا, بازار شناور پاتایا و ... اشاره نمود.دومین جزیره بزرگ تایلند کوسامویی است که امروزه گردشگران ایراینی طرفدار بازدید از این جزیره بزرگ هستند .

هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوکهتل سوئیت گرند دیاموند در منطقه تجاری مرکز شهر بانکوک قرار گرفته و در خیابان Petchburi و در کنار پاساژ Platinum و بازار Panthip Plaza بوده و همچنین به مراکز خرید دیگری از قبیل Siam Paragon ، Siam Square و ایستگاه قطار هوایی نزدیک می باشد تا بدین صورت گشت و گذار میهمانان در شهر آسان باشد. این هتل ۴ ستاره اقامت راحتی را به همراه خدمات ماساژ درمانی و دسترسی راحت به راه های ارتباطی به میهمانان خود عرضه می کند.میهمانان می توانند با ورزش در سالن تناسب اندام هتل تجدید نیرو کرده و از جکوزی، اتاق بخار و استخر روباز ویژه بزرگسالان و کودکان استفاده نمایند.۳ رستوران و تریا هتل نیز در اختیار علاقه مندان قراردارد.

هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک دارای اتاق های استاندارد ، خانوادگی ، سوئیت ، اتاق پاک و بدون سیگار و اتاق های عایق صدا می باشد. سوئیت های هتل بزرگ بوده و از اتاق خواب و نشیمن مجزا تشکیل شده اند. از امکانات سوئیت ها می توان به دستگاه فکس، آشپزخانه کوچک ونظافت اشاره کرد.

هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوکاین هتل ۴ ستاره ، محل ایده آلی برای برگزاری تمامی مراسم ها از بزرگ تا کوچک ، رویدادهای فرهنگی، فعالیت های ویژه ی اداری و کنفرانس ها می باشد. یک مسئول تدارکات، به مهمانان در رفع مایحتاج برگزاری مراسم خود یاری می رساند. میهمانان می توانند از فروشگاه موجود در هتل سوئیت گرند دیاموند ، برای دوستان و اعضای خانواده خود، سوغاتی های جالب خریداری کنند.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور تایلند مراجعه کنید.


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تعمیرات موبایل در شهرهای ایران با مناسب ترین تعرفه

يکشنبه 29 بهمن 1396
10:45
terv

آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در البرز کرج

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه در البرز و شهرهای کرج, ساوجبلاغ, فردیس, نظر آباد, طالقان, اشتهارد و شهرهای دیگر استان البرز برگزار می شود .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
این موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.

ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در سایت پارسه مراجعه کنید.


توضیحاتی در مورد البرز

استان البرز

آثار باقی‌مانده در عهد باستان و دوران حکومت هخامنشیان، اشکانیان و ساسانیان در منطقه کرج گواه این اهمیت است که این ناحیه در روزگاران گذشته از تمدن پیشرفته‌ای برخوردار بوده است.

کرج مدتی جزء مازندران و زمانی بخشی از ری بوده‌است و گاهی از روستاهای طالقان یا شهرستانک محسوب می‌شده‌است. تا پیش از حمله مغول رفت‌وآمد کاروان‌ها بیشتر از راهی بوده که از طریق سگزآباد و شهریار به ری می‌رفته‌است. از این دوره به بعد راه قزوین – کرج – ری اهمیت بیشتری یافت ولی اهمیت کرج در دوره صفوی به دلیل قرار گرفتن بر سر راه قزوین به تهران و تبریز بیشتر شده و کاروانسراها، پلها و قلعه‌های ایجاد شده در حاشیه این جاده به آن هویت بخشیده‌است.

مقدسی در سده چهارم هجری قمری از کرج به عنوان یکی از روستاهای ری نام برده‌است. در آغاز سده هفتم هجری قمری یاقوت حموی نیز کرج را تابع ری دانسته‌است.
حمدالله مستوفی در سده هشتم هجری قمری در کتاب مشهور خود (نزهة القلوب) کن و کرج را از ولایات تابع طالقان برشمرده و در ذکر رودخانه‌های عراق عجم از کوهرود نام می‌برد که ویژگی‌های آن به طور دقیق قابل تطبیق بر روی رودخانه کرج است.

در سده‌های میانه اسلام و پس از آن به ویژه در عهد آخرین پادشاهان صفوی که تهران مقر حکومتی دربار می‌شود، مسیر قزوین – کرج – تهران مورد توجه قرار می‌گیرد و به احتمال فراوان کاروانسرای صفوی کرج قابل انتساب به همین دوره‌است.

دوره قاجاریه به ویژه عصر فتحعلی شاه و ناصرالدین شاه کرج به علت همجواری با پایتخت و قرار گرفتن بر سر راه ارتباطی سلطانیه و تبریز مورد توجه سلیمان میرزا قرار گرفت و کاخ سلیمانیه را در آنجا ساخت. در همین دوران سپاهیان زیادی از منطقه عبور کرده و یادداشتهایی از خود بر جای نهاده‌اند. در این دوره کرج به عنوان قسمتی از راه اصلی تهران-قزوین شناخته می‌شد. در بیشتر سفرنامه‌های غربی و فارسی به گستردگی از این مکان یاد نشده‌است.
تصویر هوایی از شهر کرج در سال ۲۰۱۰ توسط فضانوردان مأموریت ای‌اس‌اس-۲۳

در سال ۱۳۱۲ هجری شمسی با احداث جاده آسفالته تهران - کرج به سواحل دریای خزر (چالوس) و همچنین احداث جاده‌های غرب کشور (قزوین - همدان - تبریز - زنجان و...)، شهر کرج به یک گلوگاه مهم ارتباطی تبدیل گردید. در دوران پهلوی احداث کارخانجات و تأسیسات صنعتی فراوان حد فاصل تهران - کرج - قزوین و اطراف آن باعث شکوفایی و گسترش روزافزون شهر گردید. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بر سرعت گسترش این کلانشهر هر روزه افزوده می‌گردید تا امروزه که چهره یک شهر به نام و مشهور با کلیه پیشرفت‌های صنعتی، آموزشی، علمی، بهداشتی، تفریحی و... را به خود گرفته، به حدی که چهره چند دهه گذشته آن با چهره کرج امروز غیرقابل مقایسه می‌باشد.
مقالات پارسه

پاناسونیک یکی از کمپانی‌های ژاپنی است که در زمینه‌‌ی تولید گوشی‌های هوشمند نیز فعالیت می‌کند. این کمپانی سالانه بصورت محدود مدل‌هایی را معرفی و اغلب در بازار‌هایی نظیر هند روانه‌ی بازار می‌کند. پاناسونیک ساعاتی پیش از آخرین گوشی هوشمند خود با نام Eluga Turbo رونمایی کرد.پاناسونیک ساعاتی پیش گوشی هوشمند جدید خود را با نام Eluga Turbo رونمایی کرد. این گوشی هوشمند پس از معرفی دوربین Lumix CM10 توسط این کمپانی در ابتدای ماه جاری میلادی، پا به عرصه‌ی وجود گذاشته است.

از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر ۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش تا ۶۴ گیگابایت با استفاده از میکرو SD اشاره کرد. ژاپنی‌ها در این گوشی هوشمند از یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی استفاده کرده‌اند. باتری مورد استفاده در این گوشی ۲۳۵۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و سنسور مورد استفاده برای دوربین نیز شامل یک نمونه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو است. با استفاده از این گوشی هوشمند که از وجود اندروید آبنبات چوبی و رابط کاربری FitHome UI پاناسونیک بهره می‌برد می‌توان به شبکه‌های 4G متصل شد. ابعاد Eluga Turbo به ترتیب ۱۴۲.۴ در ۷۱.۲ در ۶.۹۵ میلی متر است.

همانطور که در تصاویر نیز می‌توان مشاهده کرد، گوشی هوشمند پاناسونیک از طراحی بسیار جذابی بهره می‌برد که شامل یک فریم فلزی با دو پنل شیشه‌ای در قسمت پشت و جلو است. در لبه‌ی سمت راست گوشی می‌توان کلید‌های فیزیکی از قبیل پاور و کلید‌های تغییر حجم صدا را مشاهده کرد؛ حال آنکه لبه‌ی سمت چپ محلی برای قرار گرفتن اسلات سیم کارت است.

گوشی هوشمند جدید پاناسونیک در سه رنگ آبی، طلایی و رز گلد روانه‌ی بازار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند این گوشی هوشمند را از ۲۷ ژانویه (پس‌فردا) خریداری کنند. با گسترش شبکه‌های 4G در کشور هندوستان انتظار می‌رود تولیدکنندگانی نظیر پاناسونیک با عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند خود بتوانند بازار خوبی را برای خود به دست بیاورند.

خدمات ما آموزش تعمیرات موبایل در البرز می باشد .




[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین تایم برای تور روسیه چه زمانی می باشد

شنبه 28 بهمن 1396
17:31
terv

انتخاب تور لحظه آخری روسیه, باانگیزه ی دیدن مناطق زیبای سنت پترزبورگ و مسکو و سواحل جذاب این مناطق توانایی این را دارد که گزیده ی عالی باشد.اما می بایست این داستان را در نظر داشت که سرزمین روسیه به دلیل نزدیکی به قطب شمال دارای آب و هوای بادمای پایین می باشد که این نکته برای اکثرافراد خوشایند نمی باشد.

آشنایی با غذاهای روسی و معرفی یهترین غذاهای روسیه

-بهترین قسمت سفر بخش خوش مزه و یا شکم گردی به مکانی ست که مقصد سفر شماست .
بنابراین در این قسمت بهترین قسمت یعنی آشنایی با غذاهای روسی را خواهیم داشت .
این کشور به دلیل بزرگی و تنوع از تنوع غذایی بالایی برخوردار است .
پیشنهاد می شود در خیابان های شهرهایی مانند سن پترزبورگ ومسکو بگردید و از رستوران هادیدن کنید و غذاهای خوش مزه و خوش طعم روسی را امتحان کنید و بهترین تجربه ها را با خود همراه داشته باشید .
. در این غذاها از محصولات لبنی، صیفی جات، ماهی‌ها، سبزی‌های مختلف و … استفاده میشود ، روس‌ها از نمک و روغن کمتری برای تهیه غذاها استفاده می‌کنند.



-نمونه هایی از این غذاهای روسی را برای شما شرح میدهیم :

بورش
بورش یک نوع سوپ است که دارای سبزی، سیب زمینی، گوشت گاو، کلم و … است. دلیل اینکه این غذای آبکی دلچسب با چغندر پخته میشود به رنگ بنفش در می آید.بلینی
بلینی نام پنکیک‌های نازک و شیرینی است که با آرد، شیر و تخم مرغ تهیه می‌شود. آرد مورد استفاده میواند آرد جو ،گندم و .. باشد. بلینی در واقع یکی از غذاهای همیشگی روس هاست که اگر وقت درست کردن آن را نداشته باشند از فروشگاه ها تهیه میکنند . سفر به روسیهشکلات آلنکا
اگر به دنبال شکلات خوشمزه در روسیه هستید پس خرید شکلات آلنکا را به شما پیشنهاد میکنیم.


پاستیلای کولومنا
یک خوراک روسی جالب پاستیلای کولومناست یا همان مارشمالوست .مواد لازم برای تهیه این خوراکی قند ،سیب ترش و عسل است . عصرانه خوشمزه ای خواهد بود .

امیدواریم که تور لحظه آخری روسیه به شما خوش بگذرد


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

۷۳ در صد معاملات آنلاین از طریق سیستم های جستجوکننده شروع میشود

پنجشنبه 26 بهمن 1396
11:37
terv

● چه کسانی به بهینه سازی سایت لازم هستند ؟

هر وب سایتی که به سوی حرکت میکند ، باید صفحات وب خود را برای موتورهایسایتهای جستجوگر بهینه سازی کند.

هدف پایانی یک وب سایت موردتوجه استفاده کنندگان اینترنت هستند و تحقیقات مشخص کرده است که پهنه عظیمی از کابران اینترنتی را در سایت های جستجوی یافته اند اگر کارخانه شما نظر به ساخت یک وب سایت به روز و یا به روز کردن قدیمی خود را دارد باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید seo را در الویت قرار دهید به خاطر داشته باشید که سئو شما

را به مسابقه بزرگ می برد و شما را در بازار معرفی میکند.

به چه خاطر شما به یک وب سایت نیاز دارید ح

به چه خاطر شما به یک وبسایت احتیاج دارید

این مقاله توسط مرکز طراحی سایت ایفانت آماده گردیده است. شما میتوانید طراحی سایت ارزان خود و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.

1- داخل شدن در قرن 21 :

همینطور که میدانید قرن 21 قرن اطلاعات و کامینیکیشن نام گذاری شده و عصر جدید و بزرگی با نام |جهان|دنیای} مجازی در عمق این قرن در حال شکل گیری و گسترش است ، دنیایی که در آن بشر با ممد از جدیدترین علم ها و حرکت در محدوده های دانش مدرن ، مقدار زیادی از حصر های زمانی و موقعیتی را در بر گرفته تا با یاری گرفتن از آن بتواند بر زمان و مکان حکمرانی کند. برای حضور در این دنیای بزرگ و پرظرفیت نیازمند یک شناسه می باشید. و سایت شما تنها شناسه داخل شدن شما در این دنیای پر رمز و راز است.


[ بازدید : 64 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عالی ترین تایم برای تور هند چه فصلی می باشد

چهارشنبه 25 بهمن 1396
9:54
terv

تور هند؛ هندوستان با اسم رسمی جمهوری هندوستان سرزمینی در پایین قاره آسیا است که مرکز آن دهلی نو می باشد.گردشگری در سرزمین هند از نظر اقتصادی بسیار مهم می باشد و به تندی هم در روند روبه جلو رفتن می باشد.

این هتل مجلل پنج ستاره از موقعیت جغرافیایی مناسبی بهره مند بوده وتنها یک کیلومتر از آرامگاه معروف امپراطور مغول همایون لودی ملک، دور است . بیشتر مکان های دیدنی دهلی از هتل قابل وصول بوده که از آن جمله باید به دروازه هند و میدان پاراگاتی که 3 کیلومتر، فروگاه بین المللی ایندیرا گاندی که 20 کیلومتر و ایستگاه راه آهن دهلی که در فاصله 2.5 کیلومتری آن قرار دارد، اشاره داشت . این هتل 5 ستاره دارای ساختمانی لوکس ، فضای داخلی مدرن و امکاناتی منحصر به فرد بوده و مطابق با استاندارد های هتلداری اداره می شود . سرویس پذیرایی در این هتل رویایی در بالاترین سطح به گردشگران تور دهلی عرضه می گردد.

اتاق های هتل د لودهی دهلی از 42 سوئیت استاندارد و خانوادگی مجلل تشکیل شده است که دارای اندازه های متفاوت ، مبلمان راحتی و تشکیلاتی مدرن می باشد . رنگ هایی که در طراحی این اتاق های لوکس به کار رفته ، رنگ هایی گرم بوده تا آرامش میمانان را تامین کرده و اقامت ایشان را دلنشین تر کند .سرویس بهداشتی درجه یک ، حمامی مجهز به لوازم بهداشتی کامل ، کفپوش سرامیک ، بالکن و استخر اختصاصی ، میز کار ، مینی بار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، دستگاه پخش دی وی دی ، سیستم تهویه هوای مطبوع ، سشوار، سرویس 24 ساعته اتاق و اینترنت پر سرعت رایگان از جمله امکانات رفاهی این اتاق های مدرن می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تور هند بروید .


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]

به چه طریق یک وب سایت را ساختن کنیم

سه شنبه 24 بهمن 1396
9:41
terv


به چه شکل یک سایت را ساختن کنیم

آیامی دانید بازاریابی اینترنتی ارزان و بافایده تر از تبلیغات محیطی است
پاکت نامه در طراحی ست اداری به چه گونه بیان می شود ودر پاکت نامه چه نکاتی باید درنظرگرفته شود

درمقدمه به تعریف پاکت نامه در طراحی ست اداری می پردازیم

اندازه پاکت نامه در طراحی ست اداری عموما مناسب با بزرگی سربرگ (A4) تعیین می شود. بهتر است سفارش طراحی ست اداری

پی بردن آخرین تب‌های بسته شده در مرورگر


ازجمله قابلیت‌ مفید فایرفاکس و دیگر مرورگرها، در عرضه نمایش قرار دادن پیج ها وب در تب‌های متفاوت است.

یکمین سیستم جراحی باتوانمندی حس لامسه در دنیا

مخترعین کالج دیکین ایالت استرالیا با کمک "محسن مرادی دالوند" از کالج هاروارد و موسسه ماشین های هوشمند تحقیق هاو نوآوری (ICERI) نابودی بیماری اچ ای وی نزدیک است

شخصی انگلیسی احتمالا نخستین شخصی در جهان است

ورزش از شکل گیری لیپید در جسم جلوگیری به عمل در میاورد

دانشمندان دانشگاه فلوریدا گفته اند که در هنگام انجام تمرین ها ورزشی، هورمون هایی که در شخص ترشح می شود و به سوخت لیپید بدن کمک می کند، از ایجاد آن نیز جلوگیری به عمل در میاورد

با هیجان انگیز ترین تالارهای جهان آشنا شوید
گامی اساسی برای برپایی مراسم ها عقد بندان
چگونه می شود تعمیرات لپتاپ را انجام داد غار علي صدرکه در شهر همدان:از شگفتی های طبیعی جهان می باشدشما به ته کشور ایران آمده اید

ورود به جنگل حرا با مزه شوریده و حلوا

کهن ترین گواهی ایران كتیبه های میخی پادشاه بزرگ ایرانی داریوش نام این منطقه را «ماكا» نامیده اند. بعد از اسلام این سرزمین «مكران» نام گرفت كه.....


[ بازدید : 63 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

این مطلب بدست وب سایت طراحی سایت ارزان آماده شده است

چهارشنبه 18 بهمن 1396
13:16
terv

تفاوت بین ساخت وب سایت با قیمت مناسب
و گران چیست قتعداد زیادی از افرادی که به دنبال سفارش ساخت سایت میباشند از ما میپرسند
، قیمت طراحی سایت میباشد . تقریبا اکثر این افراد در سوال دوم خود در رابطه با تفاوت
وب سایت های ارزان و گران سوال میپرسند و دوست دارند که بدانند فرق های یک وب سایت با هزینه 1 میلیون تومان
با وب سایتی که هزینه ساخت آن 3 میلیون تومان میباشد در چیست.



اولین مسئله ای که باعث بالا یا پایین شدن قیمت ساخت یک وب سایت میشود ، امکانات درخواستی
مشتری میباشد . گاها مشتری نیازی به یک سایت با امکانات خیلی زیاد نیست
و با ساده ترین امکانات در سایت نیازهایش رفع میگردد ، در این حالت قیمت طراحی چنین وب سایتی
در قیاس با سایتی که دارای امکاناتی خیلی زیاد و سفارشی شده میباشد تفاوت خواهد کرد زیرا برای ساخت
یک سایت ساده در قیاس با سایتی پر از امکانات سفارشی شده زمان و انرژی کمتری لازم میباشد .
منبع : آیا تفاوتی میان طراحی سایت ارزان و گران وجود دارد ؟




روش های افزایش سرعت لود سایت های جوملایی بخش سه

گام 6 : از بین بردن برنامه نویسی های اضافی : معمولا سی ام اس ها و برنامه های آماده خطوطی دارند که شما
به آنها احتیاجی ندارید و حتی ممکن است این کدها به بهینه سازی ساختار آسیب بزند. اگر کد نویس ماهری هستید
و میتوانید خطوط اضافی در cms مورد نظرتان را تشخیص دهید آنها را پاک کنید.

گام 7 : فشرده سازی کدها .در joomla می توانید با بهره مندی از تکنولوژی gzip (جی زیپ ) به فشرده سازی
خطوط کدنویسی و کاهش حجم سایت بپردازید .

گام نهایی : چک کردن : پس از انجام همه کارها وقت چک کردن سرعت وب سایت میباشد . شما می توانید از
سایتهای تست سرعت سایت برای چک کردن سرعت سایتتان بهره بگیرید .


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آیا سعید مختاری کچل است است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]