آشنایی راه های تعیین هزینه طراحی سایت بصورت اینترنتی

دوشنبه 5 شهريور 1397
12:05
terv

شناخت سبک های تشخیص هزینه طراحی وب سایت بصورت اینترنتی

قیمت طراحی سایت فروشگاه آنلاین را شاید تعداد کمی از طراحان بدانند که مربعی با گوشه های مدور می تواند تنها با استفاده از CSS و بدون نیاز به هیچ تصویری بدست آید. پیش از آنکه متخصصین CSS و آنهاییکه آشنایی زیادی با آن دارند، مرا مورد حمله قرار دهند که چنین مربعی در همه مرورگرها بدرستی نشان داده نخواهد شد و نسبتا سطح برنامه نویسی بالایی برای انجام چنین کاری مورد نیاز است، من می گویم که نکته مطلب من چیز دیگری است. اکثر اشتباهات رایج در طراحی سایت که طراحان برای بهینه سازی انجام می دهند، می توانند راه حلی ساده داشته باشند، درست همانند همان مثال مربع با گوشه هایی مدور.
من مطمئنم که همه شما متوجه شده اید که قسمت پخت اکثر شیرینی فروشها، در دورترین بخش شیرنی فروشیها قرار دارند ولی همچنان بوی شیرینی تازه، از درب ورود به مشام میرسد (حتی برخی اوقات، آنها از هواکشهایی برای پخش کردن بوی شیرینی به بیرون استفاده می کنند). آنها اینکار را به عمد انجام می دهند. فروشنده ها از حس بویایی برای جذب مردم و کشاندن آنها به فروشگاه هایشان استفاده می کنند جاییکه انواع و اقسام کالاها و اجناس اغوا کننده وجود دارد - همانند همان مثال شیرینی فروشی.
هرگز طراحان سایت را با قرار دادن محدودیتی که باعث تاثیر در خروجی نهایی کارشان خواهد شد در مگنه قرار ندهید. امکان دارد که شما ادعا کنید که آنچه که طراحی سایت می تواند با نرم افزارهای گرافیکی انجام دهد برای پیاده سازی با کد غیر ممکن است. من مخالف این موضوع هسنم. وقتی طراحی کارش را تمام می کند و آماده می شود تا آن را به تکه هایی از تصاویر برای استفاده در کدهای HTML تقسیم کند، مرحله آزمایشی طرح به اتمام رسیده است. هر کاری که در این مرحله توسط طراح انجام می شود، بر روی سایز نهایی و حجم صفحات تاثیر گذار خواهد بود. چنانچه طرح شما شامل حجم هایی با گوشه هایی مدور باشد که بر روی یکدیگر قرار می گیرند یا مناطقی باشد که از رنگ های گرادیانت استفاده می کنند، در این صورت طراح می بایست با دقت زیادی آنها را به تکه هایی تقسیم کند بطوریکه حجم و سایز نهایی صفحات کوچک بماند.
این مسیر فرضی چیست و چطور می توان چنین مسیری را در وب سایت تان رسم کرد؟ مسیر، راهی می باشد که بازدید کننده را به سمت عملیاتی که شما دوست دارید بازدید کنندگان انجام دهند، هدایت خواهد کرد... یعنی خرید آنلاین و اینترنتی. برخلاف مثال شیرینی فروشی، وب سایت ما بو ندارد. در وب سایت ها، فاصله میان هر نقطه تا هر نقطه دیگر، همواره یکسان میباشد، و در نتیجه بر خلاف مثال شیرینی فروشی، خروجی همواره و همیشه دم دست میباشد.
برای آنهایی که اصرار دارند بهینه سازی صفحات سایت کاری ضروری نمی باشد و دلیل آن را آن می دانند که امروزه دیگر همه به اینترنت پر سرعت دسترسی دارند، تا حدودی با آنها موافق هستم. شرکتهای نرم افزاری، برنامه هایی را تولید می کنند که پهنای باند بالایی را نیاز دارند چراکه می دانند دسترسی به اینگونه اتصالات اینترنتی برای همگان امروزه در دسترس است. ولی در هر صورت سعی کنید تا صفحات سایت تان را بهینه سازی کنید. دلیل این موضوع آن است که اصراف در استفاده از منابع و پهنای باند اتصال به اینترنت را می توان با بهینه سازی برطرف کرد. صفحات بهینه نشده، در مجموع، در حرفه ای جلوه دادن آنها از دید برنامه نویسان و طراحان، تاثیر منفی خواهد داشت. همواره سعی کنید تا کارتان را بصورت کامل و حرفه ای به اتمام برسانید حتی اگر مشتریانتان جیبی دارند که انتها ندارد و می توانند بسادگی اتصال به اینترنت با پهنای باند فوق العاده بالا را تهیه کنند.
هر کسی حداقل یکبار هم که شده وب سایت هایی را بر پایه یک متن یا نامه دیده است. در صفحات این وب سایت ها، تنها لینک هایی به فرم سفارش دیده می شود. چنین وب سایت هایی که تنها بر پایه یک نامه و لینک به درخواست خرید می باشند، مرسوم ترین نوع فروشگاه های اینترنتی نمی باشند چرا که آنها معمولا تنها یک محصول را می فروشند. این شیوه به طراحان وب سایت ها اجازه می دهد تا با بزرگ جلوه دادن اصل کلیک کردن بر روی یک لینک، آن را نوعی مزیت نشان دهند. نشان دادن ویژگیهای مختلف محصول به مشتریان تنها راهی زیرکانه برای افزایش شانس کلیک کردن مشتریان بر روی دکمه سفارش محصول هر چند خط به چند خط می باشد.
ولی به هر حال این مطلب خارج از بحث این مقاله میباشد. هوشمندی روشهای انتخاب شده برای خصوصی سازی یک فروشگاه اینترنتی، تاثیر عمده ای در طراحی آن می گذارد. اولین سازمانی که از این روش استفاده کرد، amazon.com بود که کتابهایش را بر مبنای سفارشات گذشته آن بازدید کننده و ترکیبی از آمارهایی که در خصوص علایق آن بازدید کننده از کتابهای دیگر و مدت زمان خواندن مقدمه های کتاب های مورد علاقه بازدید کننده، در جلوی چشمانش قرار می داد. امروزه هدف پیشگویی آنست که چه چیزی را در اولین بازدید به مشتریانمان و بازدیدکنندگان ارائه دهیم.





به سبب آشنایی به وبلاگ تعرفه طراحی سایت مراجعه کنید .


برچسب ها: قیمت , هزینه , تعرفه ,
[ بازدید : 69 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معارفه متد های موسسه آموزش سئو با ضمانت

يکشنبه 14 مرداد 1397
9:58
terv

شناخت متد های کلاس آموزش سئو ارزان

برای اولین بار حرفه ای ترین دوره های تخصصی و کاربردی سئو در ایران با همت لابراسئو (شرکت داده پردازان ایفانت) و موسسه پارسه برگزار می گردد.

آموزش سئو - دوره سئو

مدت هاست که دوره های سئو ارائه شده که در ایران برگزار میگردند اکثرا فقط مفاهیم تئوری در آنها ارائه می شود و دانش آموخته پس از این دوره هیچ روش عملی را فرا نمی گیرد و تبدیل به یک سئوکار نمی شود.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا سئوکار واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا سئوکارها می آیند و اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لابراسئو که از قدیمی های سئوی ایران است (البته قدیمی تر ها بیشتر با نام قبلی برند ,آمابک آشنا هستند) و با همکاری موسسه بزرگ پارسه اقدام به ارائه کلاس های آموزشی سئو با کاربردی ترین تکنیک های روز سئو کرده است.

این دوره های سئو بصورت خصوصی برگزار می گردند .

دوره ها بصورت خصوصی و کلاس های یک نفره یا نهایتا دو نفره برگزار می گردد . به همین دلیل آموزش برای خود شما اختصاصی می شود و کیفیت کلاس ها بسیار بالاست .

چون کلاس ها خصوصی است اگر سایت یا پروژه ای داشته باشید آموزش ها بر اساس سایت و پروژه خودتان آموزش داده می شود تا بالاترین بازدهی را داشته باشد .

فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در مورد دوره ها مشاوره رایگان دریافت کنید .

نکته مهم: این دوره دارای پشتیبانی می باشند که در هیچ جای ایران همچین چیزی ارائه نمیشود .و این ویژگی این دوره ها را با سایر دوره های آموزشی متمایز می کند.

پس از پایان دوره یک کلمه متوسط از وبسایت شما یا وب سایت مشتری شما انتخاب می شود و شما به مدت 3 ماه از مشاوره های مدرس برخوردار خواهید بود تا این کلمه را به صفحه اول گوگل برسانید.

هزینه مشاوره سئو توسط مدرس هر ساعت 120 هزارتومان است که دانش آموختگان این دوره هفته ای نیم ساعت بصورت رایگان می توانند از آن استفاده کنند.

در حقیقت این دوره آموزشی تا شما را به یک سئوکار واقعی تبدیل نکند شما را رها نمی کند.

این دوره های سئو توسط محسن کریمی مدیر لابراسئو و مدیرعامل شرکت ایفانت تدریس می گردند.

آشنایی با مدرس

محسن کریمیمحسن کریمی مدیرعامل شرکت داده پردازان ایفانت است . فعالیت حرفه ای خود را در زمینه آی تی در سال 87 آغاز کرد.دارای مدرک کارشناسی آی تی می باشد.

اگر بتوان 10تا از حرفه ای ترین سئوکارهای را نام برد یقینا نام محسن کریمی در بین آنها می درخشد.

سالها تجربه عملی و عمری که ایشان صرف سئو و تکنیک های آن کرده او را تبدیل به یک سئوکار فوق حرفه ای کرده است.

برخی از فعالیتهای مدرس

مدیر سایت لابراسئو (مرجع آموزش سئو)

مدیر عامل شرکت ایفا نت

مدیر مجموعه سایتهای منتو

مدیر اولین مرکز مشاوره سئو

مدیر سئو موسسه پارسه

مدیر سئو شرکت transfer ruhi نروژ

مدیر سئو irananbookstore سوئد

مدیر سئو jamco ترکیه

و...

برای آشنایی بیشتر با مدرس می توانید به صفحه اینستگرام مدرس به آدرس @labraseo مراجعه کنید .

سرفصل ها بصورت خلاصه

فهرست دوره

هزینه ها و مدت زمان دوره به شرح زیر است .

قیمت دوره سئو

آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 45 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در سئو می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .

افتخاری دیگر ...

امکان ارائه مدرک رسمی قابل ارائه به تمام ارگان ها و مراکز دولتی کشور

برای اولین بار در حوزه انفورماتیک در کشور به صورت کاملا اختیاری برای تمامی دانشجویان مرکز

پشتیبانی

تصاویری از مجموعه و کلاسها

مصاحبه بانک صادرات کلاس سئوی اخیر تهران نهمین سالگرد تاسیس ایفانت دوره اخیر اصفهان

پارسه و امکانات


برای مشاهده موسسه پارسه و یک گشت مجازی در این آموزشگاه روی عکس بالا کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره با شماره 28426144-021 داخلی 2 تماس بگیرید.

و برای تماس با موسسه پارسه با شماره 66480707-021 تماس حاصل فرمایید .

یا

فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و در مورد دوره ها مشاوره رایگان دریافت کنید .

چطور ثبت نامم را قطعی کنم ؟

پس از هماهنگی های لازم و کسب اطلاعات کافی در مورد دوره می توانید با مراجعه به صفحه دوره در وب سایت اصلی شرکت ایفانت به آدرس زیر

با پرداخت یک بیعانه با مبلغ فقط 100هزارتومان ثبت نام خود را قطعی کنید .

شرکت ایفانت با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

برای شناخت labraseo.com وارد شوید


برچسب ها: آموزش سئو , سئو , seo ,
[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شناخت ترکیب های کلاس های آموزش تعمیر پرینتر در موسسه با گارانتی

چهارشنبه 2 خرداد 1397
14:40
terv

آموزش تعمیرات پرینتر

بازار کار فارغ التحصیلان دوره تخصصی کاربردی تعمیرات پرینتر (تعمیرات چاپگر) :

چاپگر یا پرینتر یکی از تجهیزات رایانه است که متن یا تصویر ایجاد شده بوسیله رایانه را بر روی کاغذ (یا رسانه ی مشابه دیگری) حک می کند.چاپگر یا پرینتر انواع گوناگون دارد که از نظر رنگ به 2 نوع سیاه و سفید و رنگی و از نظر کاربرد به انواع جوهرافشان,سوزنی,لیزری,سطری,حرارتی,صفحه ای,جت پرینتر و...تقسیم بندی می شود.از کمپانی های تولید انواع پرینتر می توان بهHp,Epson,Canon وSamsungاشاره کرد.

در دوره ی فوق تخصصی آموزش تعمیرات پرینتر در موسسه ی انفورماتیک پارسه که به اختصار P.R.M (Printer Repair Man) نامیده می شود,اولین دوره در خاورمیانه بوده که به صورت فوق تخصصی به تمامی برند های پرینتر ,حتی وسایل جانبی مانند فکس,اسکنر و شارژ کارتریج ها اشاره کرد.
با توجه به افزایش فروش انواع پرینترها,و کاهش کیفیت تولید آن,و کمبود متخصصان ماهر و توانمند در کشور ما در این حوزه,و بالا بودن اجرت مصوب اتحادیه از نظر نرخ نامه ی تعمیر,بازار کار بسیار مناسب و خوبی برای فارغ التحصیلان رشته ی آموزش تعمیرات پرینتر,فکس,اسکنر موسسه ی انفورماتیک پارسه وجود دارد .

برای معرفی آموزشگاه پارسه بروید


جستار های مرتبط:

آموزش تعمیرات پرینتر توسط موسسه پارسه به صورت کاملا تخصصی برگزار می گردد.همچنین دوره های آموزش آموزش تعمیرات پرینتر , آموزش تعمیرات چاپگر , آموزش تعمیرات اسکنر و آموزش تعمیرات فکس با ارائه مدارک معتبر برگزار می شوند.

آموزش تعمیرات پرینتر اسکنر چاپگر


برچسب ها: آموزش , پرینتر , تعمیرات ,
[ بازدید : 57 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آیا سعید مختاری کچل است است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]