عالی ترین فصل برای تور تایلند چه زمانی می باشد

دوشنبه 30 بهمن 1396
12:37
terv

مسافرتو تور تایلند یکی از توجهات بااهمیت هزینه ها در حکومت پادشاهی کشور تایلند است. مرکز توریستی سرزمین تایلند (TAT) با بهره از شعار سرزمین تایلند عجیب به دنبال زیادکردن این درآمد و شناساندن کشور تایلند در کل جهان می باشد.از دلایل افزایش توریست در سرزمین تایلند جوی سیاسی پایدار و پیشرفت روزافزون تایلند می باشد.تایلند به عنوان یک چهار راه حمل و نقل هوایی بین المللی شناخته می شود.ساخت هتل های مدرن و پرستاره و همچنین صنایع خرده فروشی به دلیل تقاضای بالای گردشگران در تایلن در حال گسترش است.طبق آمار های اعلام شده در سال 2015 در حدود 29 میلیون گردشگر بین المللی از تایلند دیدن کرده اند.از مناطق گردشگری تایلند می توان به کاخ بزرگ, مجسمه طلایی بودا, باغ وحش ببرهای سریراچا, بازار شناور پاتایا و ... اشاره نمود.دومین جزیره بزرگ تایلند کوسامویی است که امروزه گردشگران ایراینی طرفدار بازدید از این جزیره بزرگ هستند .

هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوکهتل سوئیت گرند دیاموند در منطقه تجاری مرکز شهر بانکوک قرار گرفته و در خیابان Petchburi و در کنار پاساژ Platinum و بازار Panthip Plaza بوده و همچنین به مراکز خرید دیگری از قبیل Siam Paragon ، Siam Square و ایستگاه قطار هوایی نزدیک می باشد تا بدین صورت گشت و گذار میهمانان در شهر آسان باشد. این هتل ۴ ستاره اقامت راحتی را به همراه خدمات ماساژ درمانی و دسترسی راحت به راه های ارتباطی به میهمانان خود عرضه می کند.میهمانان می توانند با ورزش در سالن تناسب اندام هتل تجدید نیرو کرده و از جکوزی، اتاق بخار و استخر روباز ویژه بزرگسالان و کودکان استفاده نمایند.۳ رستوران و تریا هتل نیز در اختیار علاقه مندان قراردارد.

هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوک دارای اتاق های استاندارد ، خانوادگی ، سوئیت ، اتاق پاک و بدون سیگار و اتاق های عایق صدا می باشد. سوئیت های هتل بزرگ بوده و از اتاق خواب و نشیمن مجزا تشکیل شده اند. از امکانات سوئیت ها می توان به دستگاه فکس، آشپزخانه کوچک ونظافت اشاره کرد.

هتل سوئیت گرند دیاموند بانکوکاین هتل ۴ ستاره ، محل ایده آلی برای برگزاری تمامی مراسم ها از بزرگ تا کوچک ، رویدادهای فرهنگی، فعالیت های ویژه ی اداری و کنفرانس ها می باشد. یک مسئول تدارکات، به مهمانان در رفع مایحتاج برگزاری مراسم خود یاری می رساند. میهمانان می توانند از فروشگاه موجود در هتل سوئیت گرند دیاموند ، برای دوستان و اعضای خانواده خود، سوغاتی های جالب خریداری کنند.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه تور تایلند مراجعه کنید.


[ بازدید : 66 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آیا سعید مختاری کچل است است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]