تعمیرات موبایل در شهرهای ایران با مناسب ترین تعرفه

يکشنبه 29 بهمن 1396
10:45
terv

آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در البرز کرج

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه در البرز و شهرهای کرج, ساوجبلاغ, فردیس, نظر آباد, طالقان, اشتهارد و شهرهای دیگر استان البرز برگزار می شود .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
این موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.

ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در سایت پارسه مراجعه کنید.


توضیحاتی در مورد البرز

استان البرز

آثار باقی‌مانده در عهد باستان و دوران حکومت هخامنشیان، اشکانیان و ساسانیان در منطقه کرج گواه این اهمیت است که این ناحیه در روزگاران گذشته از تمدن پیشرفته‌ای برخوردار بوده است.

کرج مدتی جزء مازندران و زمانی بخشی از ری بوده‌است و گاهی از روستاهای طالقان یا شهرستانک محسوب می‌شده‌است. تا پیش از حمله مغول رفت‌وآمد کاروان‌ها بیشتر از راهی بوده که از طریق سگزآباد و شهریار به ری می‌رفته‌است. از این دوره به بعد راه قزوین – کرج – ری اهمیت بیشتری یافت ولی اهمیت کرج در دوره صفوی به دلیل قرار گرفتن بر سر راه قزوین به تهران و تبریز بیشتر شده و کاروانسراها، پلها و قلعه‌های ایجاد شده در حاشیه این جاده به آن هویت بخشیده‌است.

مقدسی در سده چهارم هجری قمری از کرج به عنوان یکی از روستاهای ری نام برده‌است. در آغاز سده هفتم هجری قمری یاقوت حموی نیز کرج را تابع ری دانسته‌است.
حمدالله مستوفی در سده هشتم هجری قمری در کتاب مشهور خود (نزهة القلوب) کن و کرج را از ولایات تابع طالقان برشمرده و در ذکر رودخانه‌های عراق عجم از کوهرود نام می‌برد که ویژگی‌های آن به طور دقیق قابل تطبیق بر روی رودخانه کرج است.

در سده‌های میانه اسلام و پس از آن به ویژه در عهد آخرین پادشاهان صفوی که تهران مقر حکومتی دربار می‌شود، مسیر قزوین – کرج – تهران مورد توجه قرار می‌گیرد و به احتمال فراوان کاروانسرای صفوی کرج قابل انتساب به همین دوره‌است.

دوره قاجاریه به ویژه عصر فتحعلی شاه و ناصرالدین شاه کرج به علت همجواری با پایتخت و قرار گرفتن بر سر راه ارتباطی سلطانیه و تبریز مورد توجه سلیمان میرزا قرار گرفت و کاخ سلیمانیه را در آنجا ساخت. در همین دوران سپاهیان زیادی از منطقه عبور کرده و یادداشتهایی از خود بر جای نهاده‌اند. در این دوره کرج به عنوان قسمتی از راه اصلی تهران-قزوین شناخته می‌شد. در بیشتر سفرنامه‌های غربی و فارسی به گستردگی از این مکان یاد نشده‌است.
تصویر هوایی از شهر کرج در سال ۲۰۱۰ توسط فضانوردان مأموریت ای‌اس‌اس-۲۳

در سال ۱۳۱۲ هجری شمسی با احداث جاده آسفالته تهران - کرج به سواحل دریای خزر (چالوس) و همچنین احداث جاده‌های غرب کشور (قزوین - همدان - تبریز - زنجان و...)، شهر کرج به یک گلوگاه مهم ارتباطی تبدیل گردید. در دوران پهلوی احداث کارخانجات و تأسیسات صنعتی فراوان حد فاصل تهران - کرج - قزوین و اطراف آن باعث شکوفایی و گسترش روزافزون شهر گردید. پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بر سرعت گسترش این کلانشهر هر روزه افزوده می‌گردید تا امروزه که چهره یک شهر به نام و مشهور با کلیه پیشرفت‌های صنعتی، آموزشی، علمی، بهداشتی، تفریحی و... را به خود گرفته، به حدی که چهره چند دهه گذشته آن با چهره کرج امروز غیرقابل مقایسه می‌باشد.
مقالات پارسه

پاناسونیک یکی از کمپانی‌های ژاپنی است که در زمینه‌‌ی تولید گوشی‌های هوشمند نیز فعالیت می‌کند. این کمپانی سالانه بصورت محدود مدل‌هایی را معرفی و اغلب در بازار‌هایی نظیر هند روانه‌ی بازار می‌کند. پاناسونیک ساعاتی پیش از آخرین گوشی هوشمند خود با نام Eluga Turbo رونمایی کرد.پاناسونیک ساعاتی پیش گوشی هوشمند جدید خود را با نام Eluga Turbo رونمایی کرد. این گوشی هوشمند پس از معرفی دوربین Lumix CM10 توسط این کمپانی در ابتدای ماه جاری میلادی، پا به عرصه‌ی وجود گذاشته است.

از جمله‌ی مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر ۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش تا ۶۴ گیگابایت با استفاده از میکرو SD اشاره کرد. ژاپنی‌ها در این گوشی هوشمند از یک تراشه‌ی هشت هسته‌ای ۶۴ بیتی با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتزی استفاده کرده‌اند. باتری مورد استفاده در این گوشی ۲۳۵۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و سنسور مورد استفاده برای دوربین نیز شامل یک نمونه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو است. با استفاده از این گوشی هوشمند که از وجود اندروید آبنبات چوبی و رابط کاربری FitHome UI پاناسونیک بهره می‌برد می‌توان به شبکه‌های 4G متصل شد. ابعاد Eluga Turbo به ترتیب ۱۴۲.۴ در ۷۱.۲ در ۶.۹۵ میلی متر است.

همانطور که در تصاویر نیز می‌توان مشاهده کرد، گوشی هوشمند پاناسونیک از طراحی بسیار جذابی بهره می‌برد که شامل یک فریم فلزی با دو پنل شیشه‌ای در قسمت پشت و جلو است. در لبه‌ی سمت راست گوشی می‌توان کلید‌های فیزیکی از قبیل پاور و کلید‌های تغییر حجم صدا را مشاهده کرد؛ حال آنکه لبه‌ی سمت چپ محلی برای قرار گرفتن اسلات سیم کارت است.

گوشی هوشمند جدید پاناسونیک در سه رنگ آبی، طلایی و رز گلد روانه‌ی بازار خواهد شد. علاقمندان می‌توانند این گوشی هوشمند را از ۲۷ ژانویه (پس‌فردا) خریداری کنند. با گسترش شبکه‌های 4G در کشور هندوستان انتظار می‌رود تولیدکنندگانی نظیر پاناسونیک با عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند خود بتوانند بازار خوبی را برای خود به دست بیاورند.

خدمات ما آموزش تعمیرات موبایل در البرز می باشد .




[ بازدید : 67 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آیا سعید مختاری کچل است است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]