عالی ترین تایم برای تور هند چه فصلی می باشد

چهارشنبه 25 بهمن 1396
9:54
terv

تور هند؛ هندوستان با اسم رسمی جمهوری هندوستان سرزمینی در پایین قاره آسیا است که مرکز آن دهلی نو می باشد.گردشگری در سرزمین هند از نظر اقتصادی بسیار مهم می باشد و به تندی هم در روند روبه جلو رفتن می باشد.

این هتل مجلل پنج ستاره از موقعیت جغرافیایی مناسبی بهره مند بوده وتنها یک کیلومتر از آرامگاه معروف امپراطور مغول همایون لودی ملک، دور است . بیشتر مکان های دیدنی دهلی از هتل قابل وصول بوده که از آن جمله باید به دروازه هند و میدان پاراگاتی که 3 کیلومتر، فروگاه بین المللی ایندیرا گاندی که 20 کیلومتر و ایستگاه راه آهن دهلی که در فاصله 2.5 کیلومتری آن قرار دارد، اشاره داشت . این هتل 5 ستاره دارای ساختمانی لوکس ، فضای داخلی مدرن و امکاناتی منحصر به فرد بوده و مطابق با استاندارد های هتلداری اداره می شود . سرویس پذیرایی در این هتل رویایی در بالاترین سطح به گردشگران تور دهلی عرضه می گردد.

اتاق های هتل د لودهی دهلی از 42 سوئیت استاندارد و خانوادگی مجلل تشکیل شده است که دارای اندازه های متفاوت ، مبلمان راحتی و تشکیلاتی مدرن می باشد . رنگ هایی که در طراحی این اتاق های لوکس به کار رفته ، رنگ هایی گرم بوده تا آرامش میمانان را تامین کرده و اقامت ایشان را دلنشین تر کند .سرویس بهداشتی درجه یک ، حمامی مجهز به لوازم بهداشتی کامل ، کفپوش سرامیک ، بالکن و استخر اختصاصی ، میز کار ، مینی بار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، دستگاه پخش دی وی دی ، سیستم تهویه هوای مطبوع ، سشوار، سرویس 24 ساعته اتاق و اینترنت پر سرعت رایگان از جمله امکانات رفاهی این اتاق های مدرن می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تور هند بروید .


[ بازدید : 74 ] [ امتیاز : 5 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آیا سعید مختاری کچل است است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]